عملکرد و بازدهی نهال گردو فرنور
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو فرنور و عملکرد آن

 نهال گردو فرنور,گردو میوه ای بسیار خوشمزه و خوش طعم با چربی بالا است بیش از 50 درصد چربی را در گردو وجود دارد.هر گردو دارای ارزش غذایی بسیار بالایی بدلیل وجود میتامین ب و امگا می باشد آنتی اکسیدان موجود در گردو می تواند میزان زیادی حافظه شما را تقویت کند.هر گردو از یک پوسته و یک مغز تشکیل شده که این پوست قهوه ای و مغز را یک پوست سبز نیز فرا گرفته است.

در بازار گردوهایی فروش بسیار بالاتری نسبت به دیگر گردوها دارند که به اصطلاح پوست کاغذی باشد این رقم نسبتا پوست کاغذی است از طرفی باید بگوییم این نهال گردو گردوهایی فوق العاد خوب تولید می کند که همین باعث شده کمی قیمت آن از دیگر گردوها بالاتر باشد.

ویژگی و میزان باردهی نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور را در مناطقی مورد کاشت قرار دهید که دارای هوای معتدلی باشد و میزان سرمای آن رفع شود تا بتواند بخوبی رشد کند.این رقم گردو به ابیاری و خاک نیاز دارد تا به رشد و باردهی برسد.فرنور عملکرد خوبی در میان دیگر نهال گردوها دارد.قبل از کاشت توجه داشته باشید نهال گردو شما در فاصله ی بین 1000 تا 3000 متر از سطح دریا می تواند مورد کاشت قرار بگیرد.این مورد نیز در عملکرد نهال گردو بسیار موثر است.

تاثیر فاصله مناسب در رشد و برداشت گردو فرنور

در زمان برداشت محصولات از درخت گردو باید ماشین آلات براحتی بتوانند از میان درختان عبور کنند و براحتی گردو ها را از درخت بچینند از طرفی درختان که رشد میکنند ارتفاع پیدا می کنند و ممکن است شاخ و برگ در هم قرار بگیرند آنها نتوانند نور کافی برایشان محیا شود.نهال گردو فرنور را در فاصله ی بسیار درستی در کنار هم قرار دهید با توجه به نوع نهال گردو این فاصله در نهال گردو فرنور 5*7 در نظر گرفته می شود.

نهال گردو فرنور جوانه هایش به وقت و درست سر باز می کنند و از طرفی باردهی بالا و اقتصادی به همراه دارد.

نهال گردو

انواع نهال گردو

نهال گردو فرنور

خرید نهال گردو فرنور

فروش نهال گردو فرنور

قیمت نهال گردو فرنور

خرید نهال گردو در کرج

خرید نهال گردو





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , نهال گردو فرنور , خرید نهال گردو فرنور , قیمت نهال گردو فرنور , نهال گردو چندلر , فروش نهال گردو فرنور , خرید نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: